.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهمترین مشکل روستا ها در بازنگری طرح ها خط مرزی دو روستا

بخشدار مرکزی محمودآباد گفت : بخش اعظم مشکلات ساخت و ساز ها در اثر بی اطلاعی مردم و یا رای کمیسیون ماده 99 در خارج از بافت روستا ها بود .ایشان اشاره کردند روزانه ارباب رجوع های مختلفی به بخشداری مراجعه و اظهار می کنند که به ما گفتند بسازید واز طریق کمیسیون ماده 99 خدمات بگیرید .

 فتاحی عنوان کرد از ابتدای سال تاکنون تمام انرژی خودمان را صرف جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز گذاشتیم و به حداقل ممکن رساندیم ولی برای اندسته از مردم بومی و یا کسانی به نحوی سرمایه خودشان را در این مسیر هزینه کردند بایستی برنامه ریزی داشته باشیم و از ظرفیت های این افراد برای توسعه روستا و ایجاد زیر ساخت های لازم بهره بگیریم .

 بخشدار بیان کرد 10 روستای بخش مرکزی زمان 10 ساله طرح هادی به اتمام رسیده و برای بازنگری حداقل 30 میلیون تومان اعتبارنیاز داریم تا مراحل کار انجام شود .

 ایشان اظهار کردند با جلسات متعدی که با شورا ی محترم اسلامی دهیار روستا ها داشتیم تشویق به مشارکت جهت استفاده از ظرفیت مالکین چسبیده به بافت روستا ها جهت تسریع در کار شدیم .

 فتاحی گفت برای اندسته از کسانی که پرونده دادگاه دارند در صددیم تا به نحوی رای صادر و برای رفع مشکل گام مهمی بر داشته شد .

بخشدار از مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواست مشاورین طرح ها ارتباط نزدیکی بابخشداری ، شورا و دهیارروستا داشته باشند تا دغدغه بومیان بر طرف و از تنش های احتمالی جلو گیری بعمل آید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.